Tymbark - U 10

Tymbark buduje przyszłą Reprezentację Polski

23.06.2014
Tymbark buduje przyszłą Reprezentację Polski

W trakcie trwających obecnie piłkarskich Mistrzostw Świata w Brazylii wystartowała kampania reklamowa Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Działania promujące największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie, którego od 8 lat głównym sponsorem jest Tymbark prowadzone są pod hasłem: „Zobowiązanie Tymbark: zbudujemy przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni”. Kampania obejmuje telewizję, prasę oraz Internet.


To największa kampania reklamowa w 14-letniej historii Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. Podczas trwającego mundialu w Brazylii jedno z najczęściej zadawanych sobie przez polskich kibiców pytań brzmi: kiedy Biało-Czerwoni znów zagrają na Mistrzostwach Świata? Odpowiedź pada w spocie: „Piłkarze przyszłej Reprezentacji Polski grają dziś w barwach Tymbarku. Jutro zobaczymy ich na stadionach Mistrzostw Świata”.

 

Tymbark zobowiązuje się zbudować przyszłą Reprezentację Polski, z której wszyscy Polacy będą dumni. Nadzieją przyszłej drużyny narodowej są wychowankowie Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, dla których jest on początkiem piłkarskiej przygody oraz przepustką do gry w Reprezentacji Polski. Tymbark jest głównym sponsorem rozgrywek od 8 lat. Bohaterami spotu są chłopcy i dziewczęta, którzy grali w minionych edycjach Turnieju. Film zawiera również ujęcia nakręcone podczas tegorocznego finału ogólnopolskiego, który rozgrywany był na Stadionie Narodowym w Warszawie.

 

 

Spot jest emitowany w największych stacjach telewizyjnych: TVP, TVN, Polsat i na kanałach cyfrowych, a także w Internecie.

 

Działania reklamowe obejmują również advertoriale prasowe, których bohaterami są finaliści tegorocznej edycji. Basia, Dawid, Maks i Mikołaj mają po 10 lat. Pochodzą z różnych regionów Polski, przygoda piłkarska każdego z nich miała inny początek, mają też różnych idoli, ale łączy ich jedno - dla wszystkich największym sukcesem i przeżyciem była gra w Wielkim Finale Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Pucharu Tymbarku” na Stadionie Narodowym i wszyscy mają jedno marzenie – za kilka lat chcą zagrać w Reprezentacji Polski. 

 

Bohaterką kampanii prasowej jest również Paulina Dudek, mistrzyni Europy do lat 17, która w 2007 roku wygrała Puchar Tymbarku, a sześć lat później poprowadziła piłkarską Reprezentację Polski Kobiet do złotego medalu w młodzieżowym czempionacie Starego Kontynentu.

 

Advertoriale są publikowane w największych dziennikach i tygodnikach opinii w Polsce.

 

Siłą i cechą wyróżniającą kampanii są autentyczne emocje piłkarskie, w najczystszej postaci, których dostarczają rozgrywki Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” oraz jego uczestnicy.

OCEŃ ZDJĘCIE00