Tymbark - U 10

Arek Milik ambasadorem Turnieju

13.05.2015
Arek Milik ambasadorem Turnieju

Trwa kampania telewizyjna promująca Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” z udziałem reprezentanta Polski Arkadiusza Milika. Piłkarz jest ambasadorem Turnieju, w którym sam grał jako dziecko.


Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” to największy Turniej piłkarski dla dzieci w Europie. W rozegranych już 15 edycjach udział wzięło łącznie ponad milion dziewcząt i chłopców z całej Polski. Jednym z uczestników był również Arkadiusz Milik, który jako młody chłopak udziałem w Turnieju rozpoczynał swoją przygodę piłkarską, a teraz zdecydował się oficjalnie uczestniczyć w promocji rozgrywek. 

 

Co roku prawie 300 tys. dzieci gra o Puchar Tymbarku i to właśnie z nich wyrosną przyszli reprezentanci Polski. Do tej pory z Turnieju wyrosło ich 12, dlatego oba spoty reklamowe pokazują Arkadiusza Milika czującego już na swoich plecach oddech następców, którzy na razie tak jak to miało miejsce w jego przypadku grają w Turnieju Tymbarku, ale za kilka lat mogą zastąpić go w reprezentacji Polski. W jednym z filmów razem z Milikiem występuje również Jakub Antczak, czyli zwycięzca Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” z 2014 roku, którego drużyna sięgnęła po Puchar Tymbarku na murawie Stadionu Narodowego. W reklamach wykorzystane zostały także ujęcia przedstawiające uczestników Turnieju z ubiegłorocznego finału.

 

Jako młody chłopak grałem w tym Turnieju i bardzo dobrze to wspominam, bo była to fantastyczna przygoda. Udział w takim Turnieju jest niezwykłym przeżyciem dla każdego dziecka, które lubi piłkę nożną. Z podziwem i satysfakcją patrzę jak Turniej „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku” od moich czasów rewelacyjnie się rozwinął. Dziś mecze finałowe rozgrywane są na Stadionie Narodowym. To fantastyczna promocja piłki nożnej wśród dzieci, a dla najlepszych niezwykła okazja do zaprezentowania swojego talentu. Widząc poziom meczów finałowych tegorocznej edycji myślę, że jest to doskonały start piłkarskiej przygody, a wielu uczestników Turnieju pójdzie moim śladem i zagra kiedyś w reprezentacji Polski powiedział Arkadiusz Milik.


Milik był gościem Wielkiego Finału XV edycji Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”, który został rozegrany 2 maja na Stadionie Narodowym w Warszawie. Obejrzał mecze finałowe oraz wziął udział w ceremonii dekoracji zwycięzców wręczając najlepszym drużynom medale.

 

Firma Tymbark od 9 lat jest głównym sponsorem Turnieju „Z Podwórka na Stadion o Puchar Tymbarku”. W tym czasie, z roku na rok wspólnie z Polskim Związkiem Piłki Nożnej rozwijamy Turniej, o czym świadczy rosnąca liczba uczestników oraz unikalne miejsce rozgrywania meczów finałowych – już od 2 lat jest to Stadion Narodowy w Warszawie. Teraz pora na kolejny ważny krok, którym jest współpraca z Arkadiuszem Milikiem. Jestem przekonany, że dla wszystkich uczestników Turnieju jest on idolem, a jego droga z podwórka na stadion zadziała na wyobraźnię dzieci i pokaże, że poprzez udział w Turnieju można zagrać kiedyś w reprezentacji Polski – powiedział Krzysztof Pawiński, Prezes Zarządu Grupy Maspex Wadowice i współwłaściciel firmy Tymbark.

 

To pierwszy kontrakt reklamowy Arka. Zależało nam by jego pierwsza kampania reklamowa w pełni pasowała do jego wizerunku i wartości, jakimi się kieruje na boisku i poza nim. Dlatego z przyjemnością przyjęliśmy możliwość współpracy z marką Tymbark przy Turnieju piłkarskim, w którym Arek sam występował, a który obecnie jest największym i najlepiej zorganizowanym Turniejem piłkarskim dla dzieci w Europiepowiedział Przemysław Pańtak, menedżer piłkarza.


SPOT - SEN



SPOT - SZATNIA